lördag 11 juli 2009

Village



Village är en butik som jag har gillat sedan jag upptäckte den. Kanske är förtjusningen större eftersom vi inte har någon Village-butik i Nyköping, så det är inte så ofta man får chansen att shoppa Village-prylar.

När jag kommer in i en Village-butik (och andra inredningsbutiker också för den delen) så blir jag oftast lite villrådig. Det är så mycket som är fint! I bland kommer snåljåpen fram, och jag går ut utan att ha köpt något. "Behöver jag verkligen det här?" brukar jag fråga mig.

I sortimentet finns inredningsprylar och produkter för trädgården. Här har jag valt ut några Village-favoriter som jag skulle vílja ha från sommarkollektionen 2009.

1. Stolen Bond - Modern, stilren och klassisk.





2. Vasen Umbra - Finns i flera färger och kan fylla upp ett tomt hörn



3. Trådskålarna Roma och Jern - Metall ger kontrast till trämaterial & textilier


Bilder (i lite dålig kvalitet) från Village.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar