lördag 24 april 2010

Inspirerad...

Efter att ha sett alla ljuvliga bilder på min vänninas blogg från paradiset Aruba började jag själv surfa runt och drömma lite om resmål. Det jag fastnade för mest var ett europeiskt resmål (på nåt sätt blir det alltid så); semesterön Ischia utanför Neapel. Det ser verkligen ut att vara drömmen för mig. En liten ort på en ö där det händer lagom mycket och har kvar sin ursprungliga charm. Drömma kan man alltid göra...

Ser det inte härligt ut? Fotona kommer från Fritidsresors hemsida.


Hotellet Grand Hotel Punta Molina för tankarna till 60-talets Dolce Vita, precis som Fritidsresor skriver.


I sommar ska vi dock leva lite budget, och ta oss ner till Skåne och Österlen en sväng. Frågan är om det blir så mycket budget, det är ju dyrt i Sverige också tycker jag... Men det duger säkert bra det också!
Bild från http://www.simrishamn.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar