tisdag 12 juli 2011

Städar garderoben

Idag städar jag garderoben, E:s garderob. Jag har varit så avancerad och sorterat kläderna i bra kombinationer så att även P vet hur han ska klä vår son. ;) Det låter som att jag har för lite att göra kanske, idag är det ju hyfsat väder, men jag har ont i knät och vill inte gå någon promenad så vi har inte kommit ut än.


Jag har väldigt dålig fantasi när det gäller mina egna kläder just nu, men E:s kläder är jätteroliga att hålla på med. Som om han är min lilla docka...


En fråga, finns det någon "bra" storlek som barnen har lite längre? Just nu verkar det som om man får byta storlek på kläderna varje månad, 62/68 gäller just nu. Har hört att de har 74/80 lite längre, stämmer det? Jag vet inte om det är värt att köpa så mycket kläder i varje storlek.

Söt inspiration från La redoutes höstkatalog och snygga outfits till en mamma i höst?
















2 kommentarer:

  1. Vad fin han blir, vår lille kille!

    SvaraRadera
  2. tack för din kommentar på min blogg!
    och vad roligt att du länkar till min blogg!!!
    ska börja läsa din nu! ;-)

    SvaraRadera