torsdag 20 december 2012

2013 är snart här

Än har jag inte hunnit sätta upp några mål för 2013, kanske för att det är fullt upp i livet ändå just nu. En sak som jag vet att jag ska göra är börja träna igen. Jag ska satsa på simning en gång i veckan eftersom jag tror det fungerar bra för min skadade arm. I sommar har vi som mål att i stort sett inte göra någonting på huset, utan ta vara på tiden. I sommar händer det förmodligen också en annan stor grej, mer om det senare.  

Nu drömmer jag om att flytta upp sovrummen på övervåningen så att E kan få ett mer normalstort rum. En ny säng ska han få eftersom han knappt sover i spjälsängen längre utan på madrassen i sitt rum. 

Jag fick mycket inspiration av det här reportaget på Lovely life. Älskar skrivbordshörnan. Tapeten längst ner från Ferm living är också en favorit. Se mer här. http://lovelylife.se/articles/2012/12/19/hemma-hos-sanna-fischer-nordström







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar