fredag 22 februari 2013

Wanted: Mammakläder

Nu börjar jag få behov av mer Mammakläder. Det ÄR inte kul att lägga pengar på sådant man inte kommer använda så länge, men magen börjar kräva det nu. Jag känner mig dessutom så osnygg hela tiden, så det bästa är att använda kläder som faktiskt är anpassade efter kulan. Och när kläderna har använts av mig kanske det finns andra som vill ta över dem sedan. :)

Det är också svårt med storleken när man är lång och mest har en kula på magen. Min vanliga storlek kan jag ha nu, men på slutet brukar det bara funka med att gå upp en storlek. Och de plaggen sitter oftast så löst runt axlarna eftersom jag kanske har smala axlar (?).

Dessa skulle sitta fint, kommer från HM. Annars tycker jag det är svårt att hitta prisvärda mammakläder. Mom2mom har jättefina, men jag vill inte lägga över 500 kr på ett mammaplagg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar