tisdag 26 mars 2013

ICA:s trädgårdsserie

I ICAS trädgårdsserie finns det mycket snyggt. Bland annat ett fint planteringsbord som jag skulle vilja ha! Antingen skulle jag placera det på trädäcket under tak eller mot baksidan av garaget. Det är nog rätt praktiskt att ha ett ordentligt bord för planteringen. Pallkragar finns också till hyfsade priser, och jag blev sugen på att köpa en liten pallkrage och plantera något till E där. Som t.ex. dessa blommor. Kanske blir ett besök dit så småningom!

 

Sommarens projekt i trädgården blir att få upp ett staket innan barn nummer två kommer. Det känns lite jobbigt att E kan springa helt fritt som det är nu, han gillar att springa över till grannarna till exempel. Och med en bebis i famnen är det nog inte så lätt att springa efter busen hela tiden. Annars har jag många idéer kring trädgården, men får nog begränsa mig till krukodling i år har jag en känsla av.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar