lördag 4 maj 2013

Stängsel och grind

Så skönt att vi hann få upp hela nätstaketet runt tomtgränsen idag! Nu kan man vara ute med E utan att vara orolig att han springer ut på vägen.

På bilden ser ni staketet som vi byggt vid dörren. Vi har även en grind där nu. Förhoppningsvis får vi tid och ork att piffa lite inom kort också.

Besök på Mvc i v.33 i tisdags. Alla mina värden var bra. Jag känner mig väldigt gravid och har svårt att röra mig. Och självklart behöver man mer vila nu. Magen hade dock bara växt 1 cm på 4 veckor, så jag ska kontrollmäta en gång till nästa vecka. Det kan bero på att jag gått till fyra olika barnmorskor totalt denna graviditet (!) pga sjukdom och annat. Och alla barnmorskor måttar ju på sitt sätt. Vi får hoppas att allt är normalt nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar