fredag 28 juni 2013

Behövs ram?

En Monumental Guide to New York är på väg hem till mig, som en liten present till mig själv för bra avklarad graviditet och förlossning! Frågan är om man måste rama in den? Visst är det snyggt, men eftersom måttet är annorunda är det svårt att hitta en billig ram till. Jag funderar på att köpa någon form v klämma och kanske fästa postern på en tjockare pappskiva och hänga upp den med. En del använder washi-tejp, men jag vill inte tejpa på den. Någon som vet var man kan få tag på pappskivor?

1 kommentar:

  1. Kul! :) Jag tog den slöa vägen och ramade in min Manhattan Guide i en lite för stor på bredden Ikea-ram. Tycker att det blev bra det med. Här kan du däremot beställa ram i rätt storlek, om du gillar modellen vill säga: http://ramotavla.se/svenska/bildfotoram-med-glas-och-bakstycke/ram-154.html

    Klämma är också snyggt, så har jag gjort med några mindre bilder. Men en pappskiva är nog bra att stärka upp en så stor med. Går att köpa på bland annat: http://www.mattonbutiken.se/index/browse/category/192/Panna_Kartong.html

    Eller liknande ställen. Lycka till! :) kram!

    SvaraRadera