onsdag 5 januari 2011

2011

Eftersom jag inte tror så mycket på nyårslöften, så har jag inte skaffat några det här året heller. Men när ett nytt år börjar får man ändå en chans att tänka till vad man vill förändra med sitt liv. Jag tycker att Miss Agda skriver tänkvärt här, och jag känner som henne att jag ska försöka minska mitt ha-begär. Inte det lättaste, men när ekonomin blir tajtare så har man inte så mycket val. :) Istället för att tro att jag blir gladare av att köpa nya saker till hemmet så ska jag försöka fokusera på vad jag gillar med vardagen istället. Till exempel hoppas jag att jag kommer utnyttja att jag bor nära naturen i år. Gå ut på promenader, vara i trädgården osv.

Just nu väntar jag på att P ska vakna så att vi kan bege oss till IKEA, vi får se om det går att stoppa vårt ha-begär när vi väl är där... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar