onsdag 22 augusti 2012

Härligt höstigt hos Broste Copenhagen

Jag blir väldigt inspirerad, och kanske lite sugen på höst när jag tittar på Broste Copenhagens kollektion för hösten. Åh, färgerna är precis min stil. Några av de där kuddarna i katalogen får gärna flytta hem till mig. Vi får se om jag hinner ta en titt på sortimentet hos Kanel som är återförsäljare i stan. Jag har tyvärr problemet att när jag kommer in i en fin butik där allt verkligen är fint så har jag jättesvårt att bestämma vad där som skulle passa in hos mig. Därför kollar jag allt på nätet och funderar noga på vad jag gillar. Sätter innehållet i deras katalog på önskelistan direkt ;).

Desvärre har min dator problem och jag kan inte ladda upp inspirerande bilder just nu...
Nu är det dags att väcka lillprinsen så att han inte får idén att vara vaken och leka med brandbilen klockan 02 i natt också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar