måndag 22 juni 2009

I love Eva Solo

Enkel, stilren design med funktion. Kan det bli bättre? Eva Solos produkter skulle passa perfekt i mitt drömhem. Jag gillar speciellt köksprodukterna som har smarta funktioner. Deras vattenkaraff och kylskåpskaraff är ultimata för en person som jag (som gärna spiller ut saker). De är nämligen helt droppfria. Andra produkter som står på min önskelista är deras smarta rivjärn med uppsamlare, vitlökspressen med tillhörande vitlöksgömma och deras droppfria olja- och vinägerflaskor.



Bilder: Eva Solo

2 kommentarer:

  1. Håller med dig! Hennes produkter är jätte fina! Tror också att dom skulle passa perfekt hos dig!

    Kram*

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte annat än hålla med jag också. Har bland annat den dropp fria karaffen, är nämligen oxå en "spillare" PERFEKT!

    Jätte fin blogg du har (båda två).

    Kram Fia

    SvaraRadera