lördag 7 januari 2012

Lösenord till bloggen?

Eftersom jag lägger upp lite bilder på Edvin funderar jag på om jag ska ha ett lösenord till bloggen så att jag vet vilka som tittar på inläggen. Bilder på mig själv spelar ingen roll, men det känns lite olustigt att lägga upp bilder på sitt barn så att alla kan komma åt dem. Därför har jag hittills inte ansträngt mig för att lägga upp "bra" bilder på honom, men i framtiden skulle jag vilja göra det så att släkt och vänner långt bort kan få se hans utveckling. Jag har satt ihop en liten bildkavalkad från hans första 8 månader att visa.

Vad tycker ni? Är det för krångligt att fylla i ett lösenord varje gång ni ska läsa? Om ni tycker det, skriv gärna en kommentar nedan.

Har precis varit ute på en långpromenad med vagnen, härligt att få röra på kroppen lite och bli lite trött, om ni förstår vad jag menar. Idag tänkte jag bänka mig framför Vinterstudion, mysigt en lördag! Mannen min är ledig några dagar nu, så vi ska passa på att köpa material till ommålning av ett rum på övervåningen och försöka oss på att lära Edvin att somna själv utan att vi håller honom i handen. Håll tummarna för att det kommer gå bra! En "mild" variant av femminutersmetoden ska vi prova.

3 kommentarer:

  1. Det är väl bra med lösenord!
    Kram mormor

    SvaraRadera
  2. Ett lösenord är väl alltid bra, då har du som sagt koll =)

    SvaraRadera