torsdag 12 januari 2012

Separationsfas och ny fotoblogg

Nu har jag startat en separat fotoblogg med bilder på Edvin och uppdateringar om honom. Ni hittar den på http://mammatilledvin.wordpress.com. Inläggen är lösenordsskyddade så att jag har lite koll på vilka som har tåtkomst till bilderna. Jag mailar ett lösenord till de som jag vet läser bloggen, om jag missar någon får ni gärna skicka ett mail på hannalindberg82@gmail.com.

Det kommer att finnas lite lågupplösta bilder i den här bloggen också i fortsättningen!

Edvin är inne i separationsfasen nu och vill helst klättra på sin mamma eller följa efter sin pappa hela dagarna. Och han vill inte sova middag så det känns som att vi båda är lite griniga just nu. :) Det känns så trist att det tar timmar att få honom att somna (på dagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar