söndag 28 april 2013

Bebisens kläder

Bebisen i magen har fått några nya plagg (för att komplettera det stora förråd med kläder som vi redan har). Bl.a. En första outfit från Newbie i stl. 56 (Edvin hade bara stl 50 i någon vecka) och två kortärmade plagg från Lindex, då hen enligt plan kommer mitt i sommaren, samt en solhatt som inte syns här. 

På tisdag är det besök hos MVC igen, och vi hoppas att bebisen mår bra. Jag mår rätt bra förutom att jag börjat bli trött igen. Efter en stund i trädgården har jag ont i höfterna och ryggen, men tror att det går över. Om två månader kanske bebisen är här!

Namn är något som är svårare att komma på den här gången. Kanske vi bestämmer oss när vi får träffa hen. :)

Igår sade jag som jag gör då och då till Edvin att det ligger en bebis i magen. Då sade han tittut och knackade på magen. Haha, det kan inte vara lätt att förstå vad hans mamma pratar om. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar