torsdag 29 mars 2012

Vardag

Sitter med en sovandes E i famnen. Han sov visst bort Öppna förskolan idag. Han vill inte sova på förmiddagarna längre, men efter lunch är han så pass trött att han kan sova.

Så inga aktiviteter idag alltså. Hittade en bok på tradgardmedutsikt.wordpress.com, Planera din trädgård, som verkar intressant. Bilderna är lånade därifrån också.

Planering och trädgård är ju två av mina favoritsysselsättningar. ;)
När jag får lite tid över ska jag skriva ner Helena Åhlunds råd, inte minst för att jag ska komma ihåg dem själv.

1 kommentar:

  1. Några bra tips på vad man ska tänka på när man planerar trädgården?

    Jag har inte heller så mycket blått i inredningen (men tycker att det är fint!) om man inte räknar med kläderna..för de är ju synliga!
    T-shirten har jag köpt på JC, det är från deras eget märke.

    Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera