söndag 30 oktober 2011

Busunge

Idag ska jag och busungen besöka mormor och morfar och busa lite med dem. Det blev inte en extra timmes sömn här inte, utan E vaknade som vanligt vid 8 (7 alltså). I natt vaknade han kl 12, 3, 5 och så vid 7. Han vill inte somna om utan skriker om han inte får komma till bröstet, men kl 3 fick han en slurk vatten istället och nöjde sig med det. Jag tror inte att han är hungrig när han vaknar utan bara drömmer mycket och vill ha närhet.

När han blir 6 mån har vi som "mål" att han ska äta två vanliga mål mat om dagen, vi är snart där!

Nu ska vi leka lite. Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Vad äter han på kvällen?

    Lycka till på natten! :)

    SvaraRadera
  2. Gullunge där! :)

    Nu har jag lagt ut bilder på vår nya hall - om du vill se!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Detta med avvänjningen har ju gått mycket bättre än vad jag någonsin kunde tro att det skulle...Vilja har ju blivit vansinnig när hon inte får bröstet när hon har velat, första natten så blev hon det till en början men jag tog upp henne i famnen och vagga lite sen lugna hon sig och kunde somna om och det gick ganska så fort och inatt vakna hon inte alls.. Hon var lite orolig vid två tillfällen men det var allt... =)

    SvaraRadera