måndag 31 oktober 2011

Önskelista till Tomten

Idag har vi varit på babysim Edvin och jag. Han fick bland annat hoppa upp på min rygg och åka omkring i vattnet och hänga i en badring. Det gillade han!

Jag tänkte presentera Edvins önskelista på bloggen eftersom en del handlar julklappar tidigt. Jag är en av dem. Jag gillar inte alls att trängas med allt folk på stan i december!

Hur som helst så är det svårt att komma på saker att önska sig. Vad önskar sig era barn? Ni vars barn vi köper julklappar till får gärna ge oss några tips vad vi kan köpa! :)

Edvins önskelista:
Barnmöbler från Ikea, vita
Stapelleksak, typ ringar
Leksak att ha i bilen (billeksak)
Lego Duplo
Leksaksmobil
Nattlampa, liten
Gammal pall att måla om
Babypulka

Om vi köper nåt till honom innan jul så stryker jag det från listan här. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar