torsdag 13 oktober 2011

Punktering

Idag märkte jag att vi fått punktering på ett hjul på barnvagnen. Så det fick bli en promenad med bärselen istället. Plutten somnade direkt och ligger nu och sover middag. Jag väntar på att P ska vakna så att han kan fixa punkteringen. Det borde väl ändå vara ett jobb för honom? :) jag servar tygdelarna på vagnen med tvätt och så och han ansvarar för de andra delarna. Hela vagnen kanske borde servas lite innan vintern? Smörja och så...

Igår somnade E utan ett pip i sin säng. Jag förmodar att det inte alltid kommer vara så lätt, men jag tror att knepet är att han inte ska vara övertrött. Då måste vi vagga honom till sömns för att han ska kunna koppla av. Däremot vaknar han ofta på natten och vill ha nappen eller äta. De har ju sina perioder...

Edvin gillar att plocka ur ALLA leksaker ur lådan! (bilden)

1 kommentar:

  1. vilken söt liten trollunge! :) ser fram emot att träffa er på söndag! många kramar

    SvaraRadera